سنگ لاشه ورقه ای

سنگ لاشه ورقه ای دارای چه مشخصاتی است؟ فروش انواع سنگ لاشه ورقه ای در سنگ جعفری

سنگ لاشه ورقه ای با ضخامت ۵ سانتی متر که به همان شکلی که از معدن استخراج می شوند و با هنر سنگ تراش و با چکش و قلم به ضخامت مورد نظر می رسد. بر عکس سنگ لاشه که در صنعت کاربرد دارد سنگ لاشه ورقه ای در ساختمان سازی و سنگ فرش کاربرد بسیاری دارد. سنگ لاشه که در دو مدل سنگ لاشه ورقه ای پاییزی و سنگ لاشه ورقه ای طوسی وجود دارد پیوندی بین انسان و محیط طبیعت ایجاد میکند. این سنگ را با رنگ های قهوه ای ، مشکی ، زرد ، سبز ، سفید و سرخ در زیرسازها، پیاده رو ها، باغ ها، سنگ فرش ویلاها و نمای داخلی و خارجی ساختمان های لوکس زیاد میبینیم.

آنچه در این مقاله به آن خواهیم پرداخت:

  • علت استفاده از این نوع سنگ
  • کاربرد سنگ لاشه ورقه ای

 

سنگ لاشه ورقه ای و مزایای استفاده از آن چیست؟

سنگ لاشه ورقه ای که به طور طبیعی و در سالیان سال به صورت ورقه ای در کوه ایجاد می شود در برابر انقباض و انبساط در گرما و سرما بسیار مقاوم می باشند. این سنگ ها بسیار استحکام دارند و در طی سال ها بدون تغییر می توانند زیبایی نما را حفظ کنند. سنگ لاشه ورقه ای باعث آشتی ما با طبیعت میگردد. چرا که رنگ های این سنگ ها یاد آور طبیعت میباشد. این سنگ ها هزینه جانبی برای تولید ندارند چراکه به همان شکلی که استخراج می شوند با کمترین تغییرات مورد استفاده قرار میگیرند. سنگ های قهوه ای ساده ترین انتخاب برای نما و کف پوش می باشد.

سنگ لاشه ورقه ای

سنگ لاشه ورقه ای

سنگ ورقه ای آندزیت

سنگ ورقه ای آندزیت از جمله سنگ های لاشه ورقه ای و ازجمله سنگ های آذرین می باشد. این سنگ که بسیار مقاوم هستند و در اندازه های ۲۵ تا ۵۰ سانتی متر و ضخامت ۴ تا ۱۰ سانتی متر وجود دارد نسبت به سایر سنگ های ورقه ای دوام بیش تری دارند. این سنگ ها در پیاده روها و حیاط و پارک ها و … مورد استفاده قرار میگیرد.

کاربرد سنگ لاشه ورقه ای

سنگ های ورقه ای با توجه به رنگ های زیبا و خاصشان در موارد مختلف کاربرد دارد. از جمله کاربردهای آن میتوان برای کف، نما، ساخت پله، آبنما و غیره کاربرد دارد. این سنگ ها از دل طبیعت استخراج شده و زیبایی خاص و همگون با طبیعت به ساختمان و محیط اطراف آن می دهد.

پانوشت: سنگ لاشه ورقه ای، سنگ ورقه ای، سنگ لاشه، سنگ لاشه ورقه ای، سنگ لاشه ورقه ای همدان، سنگ ورقه ای همدان، سنگ ورقه ای آندزیت درسنگ جعفری

 

4.7/5 - (9 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *